nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Jin Takut Pada Minyak Wangi...??

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Wed Dec 09, 2009 6:34 pm

Rawatan gangguan makhluk halus menggunakan minyak wangi
Di dalam kitab perubatan Islam berbahasa arab; al Minhajul Qurani liilaji as Sihri wal massi as Syaithani karya Sheikh Usamah Muhammad al Audi, Mesir menyatakan satu teknik perubatan menggunakan teknik penggunaan minyak wangi:

Kebanyakan jin benci kepada bau yang wangi kerana jin sangat menyukai bau yang busuk. Bau yang busuk sangat menyegarkan jiwa dan secocok dengan naluri kejiinnan mereka.

Oleh itu teknik yang amat praktikal ini sangat mujarab untuk semua jenis gangguan terutamanya gangguan jin asyiq. Jin asyiq adalah jin yang berdamping dengan seseorang kerana jatuh cinta dengan manusia tersebut bahkan ada yang mendakwa telah berkahwin dengan pesakit!

Tekniknya adalah;
1. Pesakit hendaklah sentiasa memakai minyak wangi di kemaluan depan dan belakang sama ada lelaki atau perempuan.
2. Memakai minyak wangi pada semua pakaiannya terutamanya pada waktu tidur. Jangan sekali-kali tidur tanpa memakainya. Apabila hendak membasuh pakain tersebut pakaian yang baru hendaklah dipakaikan minyak wangi dan pakailah pada waktu tidur.
3. Pesakit hendaklah memakai minyak wangi di 32 point di tubuh badannya setiap malam. Point tersebut adalah:

20: Di semua hujung jari tangan dan kakinya. Antara kuku dan kulit.
2: Dua lubang hidung.
2: Dua lubang telinga.
2: Dua kening berdekatan mata.
1: Sekeliling mulut.
2: Dua puting payu dara.
2: Dua kemaluan depan dan belakang. (kubul dan dubur)
1: Lubang pusat.

Jika anda perhatikan semua point tersebut adalah rongga-rongga yang terdapat di tubuh badan kita. Inilah tempat masuk dan keluar makhluk jin ke dalam tubuh manusia.

Sekiranya jin ingin mendekati maka ia akan menjauhkan diri kerana bau wangi. Sekiranya ia telah ada di dalam tubuh badan, insya Allah ia akan keluar kerana tidak tahan dengan aura aroma bau wangi tersebut..

Adapun minyak wangi terbaik untuk tujuan ini adalah Rose Dimasyq dan Kasturi Hitam. Lebih-lebih lagi kalau diruqyah / dijampi. Bau Rose menjadi kegemaran mursyid saya Maulana Sheikh Muhammad Nazim al Haqqani. Malah beliau menyelitkannya di serban. Ahli sufi menggunakan bau rose untuk meningkatkan kekhusyukkan ketika beribadat, berzikir dan bersuluk.
Rose mempunyai frekuensi yang tinggi bagi menghambat jin. Sebahagian tok guru menanam rose untuk tujuan ini di samping hiasan. Kajian sains telah membuktikan kuasa wangian terutama rose mempunyai pelbagai kesan kesihatan yang menakjubkan! Namun penggunaan minyak wangi lain juga dibolehkan dan mempunyai kelebihannya yang tersendiri
Wallahualam.

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Wed Dec 09, 2009 7:50 pm

secocok dengan naluri kejiinnan mereka.


Kejinnan? wakakaka. keMANUSIAan... lawak2..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Wed Dec 09, 2009 8:18 pm

/me suka pakai myk wangi........tapi jin ttp suka dekat.......
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Wed Dec 09, 2009 8:21 pm

ainD_Wunan wrote:
/me suka pakai myk wangi........tapi jin ttp suka dekat.......

heheehhe..maybe sbb kita pakai kt baju kut...kalau ikut kata2 diatas ,kna pakai kt rongga2 badan...tp kalu hari2 mcm ni ,alamatnye sbln sekali kna beli perfume baru la ni..

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Wed Dec 09, 2009 8:50 pm

broo. lepas ni ko jua one drop perfume lak wan.. baru jadi jutawan brooooooooooo..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Thu Dec 10, 2009 8:31 am

hehehe....mmg ada certain part yg disuruh tue saya x pnah buat....... malu
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
Redline360
Helper
Helper


Posts : 119
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Thu Dec 10, 2009 1:45 pm

minyak 2T motor yg wangi tu bole ke borrr... nak beli minyak wangi yg mahal x ado duit la

_________________
Back to top Go down
[???]
Owner
Owner


Posts : 355
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Fri Dec 11, 2009 6:43 pm

wakakaka produk yg aku duk jual skrg ada jual minyak wangi!!!

75 PATI!! ONE DROP 65 SAHAJA!!

SAPA NAK PM AKU...CITER BETOL BUKAN MAIN2

P/s bila lagi nk promte kan wakakakaka
Back to top Go down
upek



Posts : 1
Join date : 2010-03-24

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Wed Mar 24, 2010 3:18 pm

Laksamana Sunan, u ikut Tareqat Naqsybandi ke.
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Tue Mar 30, 2010 1:47 am

upek ;

i tak follow tareqat mane2..huhuh..u follow tareqat ke ? cool

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Jin Takut Pada Minyak Wangi...??   Today at 9:43 pm

Back to top Go down
 
Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jenis-jenis tema pada aqua Aquascape
» JENIS JENIS PENYAKIT PADA AROWANA
» JENIS HAMA dan PENYAKIT pada ikan Koi
» Cara Pengendalian Hama pada Tanaman Hidroponik
» The world's largest Nature Aquarium - Takashi Amano

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Info dan Tips :: Tips & Nasihat-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum