nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Impian Kien Keat-Boon Heong musnah

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 10:21 am

Impian Kien Keat-Boon Heong musnah

IMPIAN beregu sensasi negara, Koo Kien Keat-Tan Boon Heong untuk meraih kejuaraan kedua berturut-turut di pentas Eropah tidak kesampaian.

Kien Keat-Boon Heong yang baru sahaja menjuarai Kejohanan Badminton Terbuka Denmark minggu lepas, gagal mengulangi kejayaan sama di Paris apabila tewas pada perlawanan akhir Terbuka Perancis semalam.

Meskipun cemerlang di set pertama, Kien Keat-Boon Heong tunduk kepada beregu pilihan pertama dari Indonesia, Markis Kido-Hendra Setiawan 21-15, 15-21, 14-21.

Kegagalan semalam juga meranapkan impian Kien Keat-Boon Heong untuk meraih kejuaraan pertama mereka sele- pas kembali dinobatkan selaku beregu No. 1 dunia minggu lepas.

Sementara itu, China pula mendomi- nasi tiga daripada lima kategori pada perlawanan akhir semalam.

Pemain No. 1 dunia, Lin Dan menepati ramalan apabila mudah menundukkan jaguh Indonesia, Taufik Hidayat 21-6, 21-15 pada perlawanan akhir perseorangan lelaki.

Juara perseorangan wanita pula menjadi milik pemain pilihan ketiga, Wang Yihan yang menundukkan rakan senegara yang juga pilihan pertama, Wang Lin 21-9, 21-12.

Perlawanan akhir beregu wanita turut menyaksikan pertemuan antara dua beregu dari China. Beregu pilihan kelima, Ma Jin-Wang Xiaoli menewaskan pilihan kedua, Cheng Shu-Zhao Yunlei 21-13, 21-8.

Begitupun, acara beregu campuran menjadi milik Indonesia apabila Nova Widianto-Liliyana Natsir yang diletakkan sebagai pilihan kedua menewaskan beregu senegara, Hendra Aprida Guna- wan-Vita Marissa 21-7, 21-7.

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 10:22 am

steadyyyyyyyy Markis Kido-Hendra Setiawan....korg adalah idola aku...

aahahahaha

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
bridex
Helper
Helper


Posts : 151
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 10:35 am

ooo. ada org pepagi nih

_________________


Daihatsu Mira L512 4WD

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 1:07 pm

apasal lah malaysia tak pandang pada..

Wan Kiat Hong (sunan) feat Mey Rhu Chong (Mieru)..

kedua bergu ini pernah mengikuti perlawanan badminton jepun tertutup pada 31/10/2009 dan telah memenangi dan mendapat tempat pertama. 22-0, 21-1, 35-0 (entah macam dikira masa tu..)

itu keputusan di jepun... belum lagi keputusan... di bahagian asia barat..

pakistan, hindustan, polstan, brandedstan, badminstan, kazakhstan, iranstan, afghanistan, ibnarstan kagelstan.. tanjung rambutan, durianz dan byk lagi..

bahagian asia tenggara mereka telah meliputi kesemuanya kecuali malaysia.

mereka adalah hero tersembunyi buat masa kini.. seluruh dunia mengenal mereka tanpa ada 1 penghalang pun.. hanya malaysia tidak mengenal mereka
Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 1:53 pm

wakakakka...sy bakal jadi peminat setia Wan Kiat Hong (sunan) feat Mey Rhu Chong (Mieru)..

ada tak pemain tambahan edy wei hong? dgr citer da dapat gelaran datuk.... Manja
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 2:01 pm

ainD_Oracle wrote:
wakakakka...sy bakal jadi peminat setia Wan Kiat Hong (sunan) feat Mey Rhu Chong (Mieru)..

ada tak pemain tambahan edy wei hong? dgr citer da dapat gelaran datuk.... Manja

edy wei hong? <-- tak pernah dengar.. mungkin lah dapat gelaran datuk.. cucu dia ada 9 ketul... itu cucu... belum lagi cici-nya..

ada -4 owhh... (dalam kandungan...)

memang patut di gelar "DATUK"...

wakakakakakakakakakkaka.

nak "SMASH" pun payah.. sekali je "SMASH" confirm tulang menulang kena terulang tragedi oktober.. (ICU)

APAPUN SOKONGLAH INDUSTRI BADMINTON TEMPATAN...
DAPAT YANG ORGINAL, SELAGI STOCK "SIGNATURE" MASIH ADA!!

Wan Kiat Hong (sunan) feat Mey Rhu Chong (Mieru)..!!!!!
Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 4:47 pm

Quote :
edy wei hong? <-- tak pernah dengar.. mungkin lah dapat gelaran datuk.. cucu dia ada 9 ketul... itu cucu... belum lagi cici-nya..

ada -4 owhh... (dalam kandungan...)

memang patut di gelar "DATUK"...

wakakakakakakakakakkaka.

nak "SMASH" pun payah.. sekali je "SMASH" confirm tulang menulang kena terulang tragedi oktober.. (ICU)

APAPUN SOKONGLAH INDUSTRI BADMINTON TEMPATAN...
DAPAT YANG ORGINAL, SELAGI STOCK "SIGNATURE" MASIH ADA!!

Wan Kiat Hong (sunan) feat Mey Rhu Chong (Mieru)..!!!!!


datuk edy wei hong ni da bersara dr arena perbadmintonan.....skang hanya habiskan masa jg cucunye yg 9 org tu.....rugila...negara kiter da kehilangan sorg bintg berbakat besar...
atas kecederaan tulang temulangnye tu.... adui
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Mon Nov 02, 2009 4:56 pm

ainD_Oracle wrote:

datuk edy wei hong ni da bersara dr arena perbadmintonan.....skang hanya habiskan masa jg cucunye yg 9 org tu.....rugila...negara kiter da kehilangan sorg bintg berbakat besar...
atas kecederaan tulang temulangnye tu.... adui

kesian dia.. dah lah tua.. takda org kenal dgn dia... kesian2
kalau lah dia masih muda.. memang aku urat (kalau pompuan lah)..
ensem gila dia tu.. sampai ke pusat pemulihan ensem gila dia..

p/s : ikuti sejarah kehidupannya..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Impian Kien Keat-Boon Heong musnah   Today at 1:57 pm

Back to top Go down
 
Impian Kien Keat-Boon Heong musnah
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Photo Contest 99 Impian

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Arena Celoteh :: Sukan-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum