nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Info : Orang Mencintaimu

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 2:26 pm

1) Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.

2) Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.

3) Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.

4) Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.

5) Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti 'selalmat pagi','selamat hari minggu', 'selamat tidur', 'take care', dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeda, bukan "aku CINTA padamu", tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

6) Jika kamu menyambut hari tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

7) Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.

Cool Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata-kata mu di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.

9) Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia ingin tahu apa kgemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya.

10) Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.

11) Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan menanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS 'good luck' untuk memberi semangat kepada kamu.

12) Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.

13) Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.

14) Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.

15) Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar 'jauh dimata, jauh dihati?'

16) Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

17) Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.

18) Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.

19) Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!. bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar mana permintaan mu.

20) Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.

21) Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.

22) Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.

23) Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu, dia pergi tanpa menyalahkan kamu, kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

*** Pernah adakah orang yang berbuat seperti di atas kepada kamu? Jika ada, janganlah mensia-siakan orang tersebut, Nanti kamu akan menyesal dikemudian hari...

sumber : Kehausan Cinta
> Preview <
Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 2:29 pm

mahu mencintai dan dicintai seadanya .....
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 2:52 pm

biarlah orang yg dicintai bahagia...


_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 3:15 pm

cinta ini membunuhku. haha.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 4:39 pm

neofairy wrote:
cinta ini membunuhku. haha.

cinta apa ko terima tu bor?
wakakakkakakakakakaka Peluru Cinta!
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 4:49 pm

haha. cinta ss broo..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 4:50 pm

neofairy wrote:
haha. cinta ss broo..

AHHhhhHHhHh!!!~ Cinta SS tu.........

/me pengsan.. betul2 membunuh
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 6:47 pm

haha. ss tu da tukar bro. semangat sayang..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 7:12 pm

neofairy wrote:
haha. ss tu da tukar bro. semangat sayang..

Wah Sudah Update & Upgrade nie!

SS = Semangat Sayang!

Apa Yang Penting bor??!?!
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 8:50 pm

Kerjasama!! hahahaha

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 9:04 pm

neofairy wrote:
Kerjasama!! hahahaha

semangat "1" malaysia tu borr!!~
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 9:07 pm

expiredperson wrote:
neofairy wrote:
Kerjasama!! hahahaha

semangat "1" malaysia tu borr!!~

semangat kerjasama......kau terpegang ku dipegang sama2 memegang...
hahahah

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 9:31 pm

ko ni suka sngt la memegang kan wan.
sebab tu ko pegang 2.
xleh blah tol ko.
wakakakaa

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Fri Oct 30, 2009 10:46 pm

'anu'ku 'anu'mu jua

sensor slogan wan!

wakakakakakakkakaa..
Back to top Go down
[???]
Owner
Owner


Posts : 355
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Sat Oct 31, 2009 4:59 pm

terima kasih...artikel yg amat2 bagus...
dan apabila aku baca..byk aku terkenangkn...
tetapi kalau nak d bandingkn dengan si dia..
hnya 2/10 dari artikel d atas...tetapi aku percaya
dia mungkn akan berubah perlahan2...
setiap orang inginkn yg terbaik...
Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Sat Oct 31, 2009 6:06 pm

[???] wrote:
terima kasih...artikel yg amat2 bagus...
dan apabila aku baca..byk aku terkenangkn...
tetapi kalau nak d bandingkn dengan si dia..
hnya 2/10 dari artikel d atas...tetapi aku percaya
dia mungkn akan berubah perlahan2...
setiap orang inginkn yg terbaik...

betul kata ko tu borr..
kami amat yakin..

ingatlah kata2 wan... "hanya WAKTU yang tahu menghargai CINTA..."
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Info : Orang Mencintaimu   Today at 2:01 am

Back to top Go down
 
Info : Orang Mencintaimu
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Cannot Get suits to run keeps stopping at INFO - Checking reource Allocated
» some new info
» Can't get the message from popup
» How to disable Remote Control page popping up?
» Truck-Lite Off-Road Lighting Contest

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Info dan Tips :: Tentang Cinta-
Jump to:  
Make a forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Create a forum on Forumotion