nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 hepi besday

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin


Posts : 88
Join date : 2009-09-27

PostSubject: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 3:19 am

assalamualaikum dan salam sejahtera
hari ini merupakan hari kelahiran wan ahmad hafiz aka laksaman sunan
beliau di lahirkn di perlis...beliau mendapat 5A ketika upsr
dan ianya d masukkn sekolah luar bandar dan berdekatan
rumah beliau..beliau merupakan pelajar harapan pihak sekolah dan
perlis...ketika beliau pmr..beliau mendapat 6A...
ketika ini merupakan hari kegemilangan beliau..beliau mendapat anugerah
pelajar terbaik PERLIS...Ketika berada di menengah atas beliau mendapat
keputusan yg memberangsangkn spm beliau 7A1!!..beliau memohon
beljar Di unikl bangi..dan beliau meyambung pelajaran di sana...apabila
beliau selesai dip d sana beliau bekerja sebagai CEO sebuah syarikat
yg amat hebat...dan skrg beliau bakal meyambung degree pada awal tahun
depan....selain itu beliau ada bakat yg amat2 hebat dalam badminton..
beliau pernah bermain bersama skuad malaysia pada tahun 2004..
tetapi karier ianya tidak pergi jauh atas sebab URAT LUTUT beliau putus ketika
melakukan jumping smash!! pihak kerajaan membayar sebanyak 2.5 juta sebagai
duit memohon maaf...dan beliau merupkn jejaka yang paling hensem di abad ini dan
beliau pernah menghadiri kempen jejaka terhensem d abad ini..ianya di langsungkn
DI PWTC...ini laa jejaka terhensem abad ini!!!!

sedikit sebanyak itu laa cite mengenai mod kami yg selama ini PULUN melakukn keja!!!
terima kasih kami ucapakN!!! happy besday wan!!!!!! lol!

_________________
testing
Back to top Go down
http://nostalgia.heavenforum.com
Bek Meng Forever
Ninja 1
Ninja 1


Posts : 15
Join date : 2009-10-27

PostSubject: Re: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 3:22 am

wahh.. tabik la kt wan ni. bek meng pon kalah ni. awek sorang brooo.. haha
Back to top Go down
mr_c
Moderator
Moderator


Posts : 11
Join date : 2009-10-06
Age : 106
Location : NOSTALGIAHEAVEN

PostSubject: Re: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 9:49 am







ikhlas dri mr_c

_________________
Back to top Go down
http://nostalgia.heavenforum.com/forum.htm
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 10:31 am




TERIMA KASIH SBB SELALU TOLONG SAYA!

SELAMAT HARI JADI....LAKSAMANA SUNAN...

PS: TGH BUATKAN KEK UTK LAKSAMANA SUNAN,INGT NAK POS KE ABAD-15...HEHEHE
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 10:55 am

selamat hari jadi wan huhu
sori r lambat wish
kalah dgn admin lak tu,tak sempat nak buat thread lagi laju drp admin wakakaka
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
n gudluck dgn proses mengorat awek tu wakakaka

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
Morpheus_d_vai
Helper
Helper


Posts : 169
Join date : 2009-10-09
Location : tepi divaider

PostSubject: Re: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 3:31 pm

wan hepi besday...semoge pnjg umur dan di murahkan rezeki..
yg ke berape ek?? semoge cpt kawin..wakakakka

_________________
TERUSKAN PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI...

WHY NOT GET PAID TO LEAVE A COMMENT?--->youthsays
Back to top Go down
http://rajalawakjenaka.blogspot.com
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 4:57 pm

Salam warga nostalgia..

Pertama kali aku ingin mengucapkan rasa terharu kpd korg suma.Dan ucapan terima kasih x terhingga kepada Admin dengan ayat2 bombastik beliau..hahahah.Tidak lupa kpd sahabat2 yang rapat mahupun dekat dan erat spt Mieru ,Edy, Efairi ,Redline ,Ain ,Dila ,Pirate ,Caliph An Nur dan x lupa kepada sahabat baru nk rapat dekat dierat spt Mr C , Morpheus_d_vai , Bridex ,faress87 dan suma yang ada di nostalgia..

Moga kita terus enjoy di Nostalgia , jika ada apa2 masalah ,sila la bertanya pada Mod2 dan Helper2 yang ada...

Moga hubungan kita suma di Nostalgia akan berkekalan selamanya dan dirahmati olehNya..
Jika selama ini ada salah dan silap ,harap dimaafkan..

lastly ni ada sikit lagu ,khas utk korg..
(pasang volume kuat2)




Spoiler:
 




ps : Aku sweet 22 years old ..single but not available...hehehe.

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
mysterious
Genin Senior
Genin Senior


Posts : 60
Join date : 2009-10-27

PostSubject: Re: hepi besday   Tue Oct 27, 2009 9:24 pm

epi best-day to you (maaf xknl lg) affraid
Back to top Go down
lilostiTch
Ninja 1
Ninja 1


Posts : 18
Join date : 2009-09-30

PostSubject: Re: hepi besday   Wed Oct 28, 2009 12:45 am

epy beday jgk... Smile
Back to top Go down
[???]
Owner
Owner


Posts : 355
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: hepi besday   Wed Oct 28, 2009 12:56 am

waaaa dah lupa aku hari nie besday wann..
hepi besday....hepi besday...smoga panjang umor...
terima kasih selama ini membantu forum ini..
terima kasih semua
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: hepi besday   Wed Oct 28, 2009 1:07 am

Wan, sory lambat wish kat ko. aku bz sket broo.

Firstly aku nk ucap semoga ko panjang umo dan murah rezeki hendaknya.
Secondly, semoga hidup ko happy always..
Thirdly, semoga dapat awek yang cun macam scha aku.
Fourthly, semoga ko akan terus berada di landasan yang lurus dan diberkati Allah sentiasa.


Aku nak ucap terima kasih kepada ko kerana sudi jadi kawan aku selama ini. Sudi dengar segala keluhan hati aku ini. Soryla, aku sedikit bz lately. Harap satu hari nanti kita semua dapat bergathering.



Happy birthday broo!!

Terimalah hadiah yg tidak seberapa dari aku. Sebab ko handal bermain badminton, aku bagi ko raket. 3 bilah raket bersama bulu tangkis.raket tenis tu ko nak bgi kat dyla pon boleh juga. hehe.


_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: hepi besday   Wed Oct 28, 2009 8:11 pm

Assalamualaikum buat sahabat ku (maaf terlambat wish birthday ko)


Selamat hari tua buat kawan aku yang bergelar wan. semoga panjang umur (walaupun hidup seribu tahun kalau tak sembahyang .........), murah rezeki (rezeki yg mencurah-curah keladang gandum), kekal muda (babyface, tpi umur meningkat gak la)

diberikan tubuh badan yang sihat sepanjang masa, senyuman yang menawan sepanjang masa dan macam-macam lagi sepanjang masa.

apapun maafkan aku kerana terlambat mengucapkan hari jadi broooooo..
apapun wasappppppppppppppppp!!~

Apa yang penting?!?!?
Back to top Go down

VVIP
VVIP


Posts : 65
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: hepi besday   Wed Oct 28, 2009 8:14 pm

selamat hari jadi buat wan!

hahahahahahaha..
maafkan aku bro lambat bagi ucapan.. biasalah tenet aku slow gila maut dan king the lagging..

apapun,
semoga sihat.baik.macho.hensem.kualiti,good servis.murah rezeki.dapat awek.segalanya baik.belaka-belaka.dan sebagainya

hahahah selamat hari jadi borrrrrrrrrrrrrr

apa yang penting?!?!?!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: hepi besday   Today at 9:44 pm

Back to top Go down
 
hepi besday
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Arena Celoteh :: Chitchat 24 Hours-
Jump to:  
Free forum | Computers and Internet | Blogs | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum