nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Pernahkan korang alami situasi ini?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 10:59 pm

Semalam aku mimpi something yang amat menyentuh jiwa aku. Dan telah menyedarkan aku yang selama ini. Mungkin aku terlalu sedih dalam mimpi aku sehinggakan bila aku terkejut ada titisan air mata keluar dari kelopak mataku. Pernahkah korang alami situasi yang sama dengan aku. Ini adalah kali pertama aku alami situasi seperti ini. haha, ayat skema ni.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:03 pm

apa mimpi mu wahai efairi ? (ayat skema gak hahaha)

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:05 pm

Mimpi tu agak peribadi untuk aku kongsikan di sini. Tapi apa yang aku boleh kongsi ialah mimpi tu memang betul-betul sedih dan menyentuh jiwa aku.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:08 pm

ohh...aku jua penah bermimpi seperti mu wahai efairi..mimpiku adalah aku bermimpi aku sedang bermimpi bnda yang sedihh...agak misteri jika nk dirungkaikan..

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down

VVIP
VVIP


Posts : 65
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:09 pm

fuh!~ sungguh perit mimpi ko wahai peiry dan laksamana wan..
aku juga DAPAT merasakann peritnya tu
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:13 pm

panda juga penah alami mcm tu peiry..
tp kbykn mmpi yg buat panda menangis ni suma mmpi psal mak panda...
Back to top Go down
[???]
Owner
Owner


Posts : 355
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:13 pm

pernah aku mimpi mcm tu..air mata aku kuar apabila
aku tersedar dari mimpi yg amat menyedihkn..aku sangkn mimpi
itu hnya sebagai cermin saja ketika itu..tetapi tanpa aku menyedari
mimpi itu benar2 berlaku...sekali lagi air mata aku menitis bagai
hujan tnpa angin atau pon mendung hehehehe
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:23 pm

hehe, aku pernah mimpikan seseorang itu banyak kali la jgak. myb itu hanya mainan perasaan aku. tapi mimpi semalam mmg betul2 sedih.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down

VVIP
VVIP


Posts : 65
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:26 pm

aku juga pernah mimpi didalam mimpi keatas mimpi yang ternyata adalah mimpi.
macam tulah.. aku tersedar dari mimpi tapi sebenarnya sedang bermimpi.
Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Wed Oct 21, 2009 11:49 pm

belum pernah alami mimpi seperti efairy...
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 3:04 am

aku penah mimpi cmni..sampai aku terjerit2 nama dia masa tdo..dah lama dah jadi cmni..br aku teringt..
Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 9:27 am

Quote :
aku penah mimpi cmni..sampai aku terjerit2 nama dia masa tdo..dah lama dah jadi cmni..br aku teringt..


jerit camni ker "niniiiiiiiii............niniiiiiiiiiiii.........jgn tinggalkan abg sayuti......."heheh...baru makcik tau...
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 9:30 am

ainD_Oracle wrote:
Quote :
aku penah mimpi cmni..sampai aku terjerit2 nama dia masa tdo..dah lama dah jadi cmni..br aku teringt..


jerit camni ker "niniiiiiiiii............niniiiiiiiiiiii.........jgn tinggalkan abg sayuti......."heheh...baru makcik tau...

erkkk..aku kna paku lg..xcukup ke kna kt fb td? huhuhuhu
Back to top Go down
bridex
Helper
Helper


Posts : 151
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 9:35 am

aku pun penah gak.

_________________


Daihatsu Mira L512 4WD

Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 9:49 am

ko kna cmne bridex?
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 12:19 pm

mlm td mmpi kulit muka berulat..masyaAllah...
Back to top Go down
bridex
Helper
Helper


Posts : 151
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 1:23 pm

PiRaTe_KinG wrote:
ko kna cmne bridex?

masa tu kecik lagi kot. skolah kot. lupa dah. aku mmp mak aku sakit ke camana ntah. masa tu kat umah lama. mmp tu pun jd kat umah tu kat luar umah. tau2 aku terjaga airmata dah mengalir. blur la ingat balik pe yg jd

_________________


Daihatsu Mira L512 4WD

Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 1:25 pm

~~++[mr.unknown]++~~ wrote:
pernah aku mimpi mcm tu..air mata aku kuar apabila
aku tersedar dari mimpi yg amat menyedihkn..aku sangkn mimpi
itu hnya sebagai cermin saja ketika itu..tetapi tanpa aku menyedari
mimpi itu benar2 berlaku...sekali lagi air mata aku menitis bagai
hujan tnpa angin atau pon mendung hehehehe

mr u..kira mmpi tu jadi kenyataan ke..
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 2:16 pm

pandaTrinity wrote:
mlm td mmpi kulit muka berulat..masyaAllah...

uish. ulat? ulat apa dyla? mcm brutal je.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 2:19 pm

neofairy wrote:
pandaTrinity wrote:
mlm td mmpi kulit muka berulat..masyaAllah...

uish. ulat? ulat apa dyla? mcm brutal je.

ntahla ada ulat bawah kulit muka..korek2 keluar ulat
korek2 lg ada yg masih kecik,ada yg ulat besar
isk2 serammmm
geli mat pon ade bila igt mmpi tu
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 2:22 pm

woww.. itu mungkin ulat suka kat dyla la kot. kirim slm kat dorang ye.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 2:23 pm

woit hahaha
ulat pon boleh suka ke?isk2 geli ade r
nmpk sgt panda busuk ni wakakaka
Back to top Go down
bridex
Helper
Helper


Posts : 151
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 3:15 pm

neofairy wrote:
woww.. itu mungkin ulat suka kat dyla la kot. kirim slm kat dorang ye.

kirim salam ngn diorg? ahahahah. ko buat lawak ke peiry. ulat bukan org. kirim salam ngn diulat laa. ahahah

_________________


Daihatsu Mira L512 4WD

Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Thu Oct 22, 2009 3:22 pm

ulat?? hmm..kna baca buku tafsir mimpi blk ni...
Back to top Go down
Dozen



Posts : 3
Join date : 2009-10-23

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Fri Oct 23, 2009 12:33 am

Ckap psal mmpi ni ape yg sy prasan slalu mmpi psal bnda yg akan blaku je. Dh byk kli mcm tu cma bile bnda tu dh tjadi bru dh trsdar. Ada gaks mmpi yg dsalah tafsir oleh sy sndiri
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Fri Oct 23, 2009 2:24 am

Dozen wrote:
Ckap psal mmpi ni ape yg sy prasan slalu mmpi psal bnda yg akan blaku je. Dh byk kli mcm tu cma bile bnda tu dh tjadi bru dh trsdar. Ada gaks mmpi yg dsalah tafsir oleh sy sndiri

wah ayat dozen sopan santun tuuu hehehehe
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Sat Oct 24, 2009 1:31 am

dozen nmpk mcm budak baik je kt fb..hehehe
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Sat Oct 24, 2009 1:38 am

die mmg budak baek..adik angkat cik dalyla tu
jadi dozen kna behave hehehe

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Pernahkan korang alami situasi ini?   Today at 1:58 pm

Back to top Go down
 
Pernahkan korang alami situasi ini?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Artemia sebagai Pakan Alami Larva Ikan Hias
» Artemia sebagai Pakan Alami Larva Ikan Hias
» keindahan ikan Discus
» Hal2 yang harus diperhatikan dalam akuarium laut/persiapannya & perawatannya

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Arena Celoteh :: Chitchat 24 Hours-
Jump to:  
Forumotion.com | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum