nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Sat Oct 24, 2009 5:35 am

mesti dpt punya tu mr u
insyaallah hehehe

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
mysterious
Genin Senior
Genin Senior


Posts : 60
Join date : 2009-10-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 10:05 am

Lelaki idaman saya


Lelaki idaman saya adalah seorang lelaki yang beriman
Yang hatinya disaluti rasa takqwa kepada Allah
Yang jiwanya penuh penghayatan terhadap Islam
Yang sentiasa haus dengan ilmu
Yang sentiasa dahaga akan pahala
Yang solatnya adalah maruah dirinya
Yang tidak pernah takut untuk berkata benar


Yang tidak pernah gentar untuk melawan nafsu
Yang sentiasa bersama kumpulan orang-orang yang berjuang di jalan
Allah

Lelaki idaman saya adalah lelaki yang menjaga tuturkatanya
Yang tidak bermegah dengan ilmu yang dimilikinya
Yang tidak bermegah dengan harta dunia yang dicarinya
Yang sentiasa berbuat kebajikan kerana sifatnya yang penyayang
Yang mempunyai ramai kawan dan tidak mempunyai musuh yang bersifat
jembalang

Lelaki idaman saya adalah lelaki yang menghormati ibunya
Yang sentiasa berbakti kepada kedua orang tua dan keluarga
Yang akan mendidik isteri dan anak-anak mendalami Islam
Yang mengamalkan hidup penuh kesederhanaan
Kerana dunia baginya adalah rumah sementara menuju akhirat

Lelaki idaman saya sentiasa bersedia untuk menjadi imam
Yang hidup dibawah naungan Al-Quran dan mencontohi sifat Rasulullah
Yang boleh diajak berbincang dan berbicara
Yang menjaga matanya dari berbelanja
Yang sujud penuh kesyukuran dengan rahmat Allah keatasnya

Lelaki idaman saya tidak pernah membazirkan masa
Matanya kepenatan kerana penat membaca
Suaranya lesu kerana penat mengaji dan berzikir
Tidurnya lena dengan cahaya keimanan
Bangunnya subuh penuh kecergasan
Kerana sehari lagi usianya bertambah penuh kematangan

Lelaki idaman saya sentiasa mengingati mati
Yang baginya hidup di dunia adalah ladang akhirat
Yang mana buah kehidupan itu perlu dibaja dan dijaga
Agar berputik tunas yang bakal menjadi baka yang baik
Meneruskan perjuangan Islam sebelum hari kemudian

Lelaki idaman saya adalah lelaki
Yang tidak terpesona dengan buaian dunia
Kerana dia mengimpikan syurga
Di situlah rumah idamannya
Dan dia ingin membawa saya bersama
Dialah lelaki idaman saya
Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 10:18 am

wah..terpegun dgn dgn kata2mu itu mysterious.......mudah2an tercapai..amin....
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 12:01 pm

penunggu wrote:
Quote :
[11:56:39] @ ~~++[mr.unknown]++~~ : aku mau balas apa yg cat tuls
[11:56:43] @ Laksamana Sunan : edy bila besday mieru ni
[11:56:51] @ Laksamana Sunan : boleh kita kasi hadiahh
[11:56:52] @ ~~++[mr.unknown]++~~ : aku lagi hensem dari korang berdua..korang patut panggil aku abg mie hensem dan macho...
[11:56:54] @ Laksamana Sunan : wahahaha
[11:56:54] @ ~~++[mr.unknown]++~~ : wakaaakakakaak

btul2 laa.. aku dah kata ia memang jejaka no.1 nostalgia


ini pengakuan ikhlas mieru ni...isk2..respek abg mieru hensem..

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."





Last edited by Laksamana Sunan on Thu Oct 29, 2009 5:48 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
[???]
Owner
Owner


Posts : 355
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 12:05 pm

fungkurrr
aku d kenaakn lagi...kali nie aku x kan duduk diam
akan ku serang korang berdua!! di kecinta aku
kena paku juaaaaaaaaaa
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 12:13 pm

mysterious wrote:
Lelaki idaman saya


Lelaki idaman saya adalah seorang lelaki yang beriman
Yang hatinya disaluti rasa takqwa kepada Allah
Yang jiwanya penuh penghayatan terhadap Islam
Yang sentiasa haus dengan ilmu
Yang sentiasa dahaga akan pahala
Yang solatnya adalah maruah dirinya
Yang tidak pernah takut untuk berkata benar


Yang tidak pernah gentar untuk melawan nafsu
Yang sentiasa bersama kumpulan orang-orang yang berjuang di jalan
Allah

Lelaki idaman saya adalah lelaki yang menjaga tuturkatanya
Yang tidak bermegah dengan ilmu yang dimilikinya
Yang tidak bermegah dengan harta dunia yang dicarinya
Yang sentiasa berbuat kebajikan kerana sifatnya yang penyayang
Yang mempunyai ramai kawan dan tidak mempunyai musuh yang bersifat
jembalang

Lelaki idaman saya adalah lelaki yang menghormati ibunya
Yang sentiasa berbakti kepada kedua orang tua dan keluarga
Yang akan mendidik isteri dan anak-anak mendalami Islam
Yang mengamalkan hidup penuh kesederhanaan
Kerana dunia baginya adalah rumah sementara menuju akhirat

Lelaki idaman saya sentiasa bersedia untuk menjadi imam
Yang hidup dibawah naungan Al-Quran dan mencontohi sifat Rasulullah
Yang boleh diajak berbincang dan berbicara
Yang menjaga matanya dari berbelanja
Yang sujud penuh kesyukuran dengan rahmat Allah keatasnya

Lelaki idaman saya tidak pernah membazirkan masa
Matanya kepenatan kerana penat membaca
Suaranya lesu kerana penat mengaji dan berzikir
Tidurnya lena dengan cahaya keimanan
Bangunnya subuh penuh kecergasan
Kerana sehari lagi usianya bertambah penuh kematangan

Lelaki idaman saya sentiasa mengingati mati
Yang baginya hidup di dunia adalah ladang akhirat
Yang mana buah kehidupan itu perlu dibaja dan dijaga
Agar berputik tunas yang bakal menjadi baka yang baik
Meneruskan perjuangan Islam sebelum hari kemudian

Lelaki idaman saya adalah lelaki
Yang tidak terpesona dengan buaian dunia
Kerana dia mengimpikan syurga
Di situlah rumah idamannya
Dan dia ingin membawa saya bersama
Dialah lelaki idaman saya

suda2 aaaaaa minah menyamar ni wakakakakaakakak

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
uosɹǝdpǝɹıdxǝ
Anbu
Anbu


Posts : 362
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 12:33 pm

Quote :
suda2 aaaaaa minah menyamar ni wakakakakaakakak

minah celup kah nie?
Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 1:41 pm

Quote :
minah celup kah nie?

mcm celup biskut kat air kopi tu ker?

....ish2....mmg da ingt awek cun ni.....
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 2:22 pm

menyamar je tu kak ain
nostalgia mmg penuh dgn penyamaran ehehhee

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 3:18 pm

Quote :
menyamar je tu kak ain
nostalgia mmg penuh dgn penyamaran ehehhee

yeke dyla..mati2 ingt awek cun manala tu...nape eh suka nyamar ni....x pandaila lak nak wat camtu...hehehh....

ps:anak murid akak ckp dyla comel pas tgok gambo dyla skodeng tu....diorg ingt dyla ni adik akak...huhu...
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
Serious_Cat
Ninja 2
Ninja 2


Posts : 21
Join date : 2009-10-24
Age : 106
Location : Setiawangsa

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 3:31 pm

ainD_Oracle wrote:

ps:anak murid akak ckp dyla comel pas tgok gambo dyla skodeng tu....diorg ingt dyla ni adik akak...huhu...


/me uwwweeeekkkk....


Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 9:20 pm

ainD_Oracle wrote:
Quote :
menyamar je tu kak ain
nostalgia mmg penuh dgn penyamaran ehehhee

yeke dyla..mati2 ingt awek cun manala tu...nape eh suka nyamar ni....x pandaila lak nak wat camtu...hehehh....

ps:anak murid akak ckp dyla comel pas tgok gambo dyla skodeng tu....diorg ingt dyla ni adik akak...huhu...

hahahahaha yeke?cmne plak diorg leh tgk gmbr tu isk2 takkan aaa cikgu ain men forum dlm klas?heheheeh thanks la kat anak murid kak ain tu huhu maluuuuuuuuu

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 9:21 pm

Serious_Cat wrote:
ainD_Oracle wrote:

ps:anak murid akak ckp dyla comel pas tgok gambo dyla skodeng tu....diorg ingt dyla ni adik akak...huhu...


/me uwwweeeekkkk....



eleh jeles r tu ;p

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 9:43 pm

Quote :
hahahahaha yeke?cmne plak diorg leh tgk gmbr tu isk2 takkan aaa cikgu ain men forum dlm klas?heheheeh thanks la kat anak murid kak ain tu huhu maluuuuuuuuu


hhehe..xdela,mati lau pengetua nampak...ekekke....
anak murid akak suka masuk bilik guru pastu ngendeng kat meja akak....tu yg nampak akak buka forum tu,diorg bsing suh akak add diorg myspace...diorg nampak dyla tu yg cakap camtu...budak2 becok form 4 semuanya tu..pnat layan...heheh
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Thu Oct 29, 2009 10:37 pm

hahahah budak2 becok?isk2
ckp kat diorg bole jd kita ni adik beradik tp lain mak lain ayah hehehe

_________________


I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.
We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda   Today at 1:57 pm

Back to top Go down
 
jom share ciri-ciri lelaki/wanita idaman anda
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Sekilas tentang ikan guppy
» STP's Share Your Adventure Photo Contest
» Cara ternak Louhan
» Kua muag ntiav ib los ob los quaj kiag
» Snap It, Share It Contest *singapore only*

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Arena Celoteh :: Chitchat 24 Hours-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum