nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Upah gunting rambut RM86,497

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
infolazer
Ninja 1
Ninja 1


Posts : 12
Join date : 2009-10-09

PostSubject: Upah gunting rambut RM86,497   Fri Oct 09, 2009 1:22 pm

LONDON - Pemerintah Brunei , Sultan Hassanal Bolkiah sanggup membelanjakan £15,000 (RM86,497) bagi membawa seorang tukang gunting rambut dari sini ke Brunei , lapor akhbar Sunday Times kelmarin.

Baginda menyewa suite peribadi sebuah pesawat bagi membolehkan tukang gunting kegemarannya, Ken Modestou tidak bercampur dengan penumpang lain kerana bimbang dia dijangkiti virus selesema babi.

Sultan Brunei merupakan antara manusia yang terkaya di dunia dengan kekayaan bernilai £12 bilion (RM69.15 bilion) menggunakan khidmat Modestou sejak 16 tahun lalu.

Dia bekerja di sebuah kedai gunting di Hotel Dorchester di Mayfair, tengah London .
Pada setiap tiga atau empat minggu, dia diterbangkan ke Brunei dan diberikan penginapan selama beberapa malam selain upah ribuan dolar sebelum balik ke London .

George Kadi yang bertugas dengan Modestou memberitahu: "Dia kerap ke sana . Sultan menerbangkan dia dengan kelas pertama pada kos £9,000 (RM51,873).

"Semuanya ditanggung iaitu hotel dan makanan mewah, asalkan dia mahu pergi ke Brunei ."
Caj biasa yang dikenakan untuk menipiskan rambut di kedai Modestou ialah £30 (RM172.87).

Kadi berkata, Sultan Brunei yang berusia 63 tahun itu membayar Modestou melalui sekeping sampul surat yang agak tebal tetapi penuh dengan wang tunai. - Agensi
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Upah gunting rambut RM86,497   Fri Oct 09, 2009 1:26 pm

kalau la aku jadi pilihan Sultan Brunei bertuahnya..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
ainD_Wunan
Anbu Senior
Anbu Senior


Posts : 603
Join date : 2009-10-01
Age : 59
Location : umah atas tanah di planet bumi

PostSubject: Re: Upah gunting rambut RM86,497   Fri Oct 09, 2009 1:28 pm

macam membazir..bagus derma pada insan kebuluran sluruh dunia....
Back to top Go down
http://norezschan.blogspot.com
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Upah gunting rambut RM86,497   Fri Oct 09, 2009 1:36 pm

giler r kaya..upah ni bleh bli sejibik kereta..huhuhuhu..
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Upah gunting rambut RM86,497   Fri Oct 09, 2009 1:47 pm

ainD_Oracle wrote:
macam membazir..bagus derma pada insan kebuluran sluruh dunia....

tol2. membazir. salurkan ke tmpat yang sesuai. ish3

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
[???]
Owner
Owner


Posts : 355
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Upah gunting rambut RM86,497   Fri Oct 09, 2009 2:10 pm

wakakakakak dia ada duit banyak sangat sampai xtw wat aapa2 2..
hehehehee...harga gunting rambut tu boleh pakai waja sebiji..
wakakkakaka
Back to top Go down
Morpheus_d_vai
Helper
Helper


Posts : 169
Join date : 2009-10-09
Location : tepi divaider

PostSubject: Re: Upah gunting rambut RM86,497   Sat Oct 10, 2009 10:12 pm

kalo cam tu aku pun nk jd tukang gunting rambut la..

_________________
TERUSKAN PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI...

WHY NOT GET PAID TO LEAVE A COMMENT?--->youthsays
Back to top Go down
http://rajalawakjenaka.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Upah gunting rambut RM86,497   Today at 1:56 pm

Back to top Go down
 
Upah gunting rambut RM86,497
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Filtersasi

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Arena Celoteh :: Chitchat 24 Hours-
Jump to:  
Forumotion.com | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum