nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
pujanggA Sesat
Genin
Genin


Posts : 40
Join date : 2009-10-07

PostSubject: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:31 pm

Godaan. Ia bagai suatu permainan 'dikejar dan mengejar'. Tetapi adakah ia tertakluk kepada kaum lelaki sahaja untuk menggoda wanita yang diminatinya? Apakah yang perlu dilakukan oleh seorang wanita bagi menarik perhatian lelaki yang disukainya? Sebenarnya, ia agak mudah. Hanya bergantung kepada bahasa gerak tubuh anda.

1. Memusing kepala & menguak rambut

Ini merupakan suatu 'pergerakan yang menggoda' apabila seorang wanita berada berhampiran lelaki yang disukainya. Kepala digerak ke belakang sambil tangan menguak rambut daripada muka atau bahu. Pergerakan ini menunjukkan anda mengambil berat akan diri si jejaka dan ia juga mendedahkan bahagian ketiak anda, merembeskan haruman. Mmm...

2. Muncung, basahkan bibir & buka sedikit mulut

Bibir tebal nampak lebih menarik kerana ia berbeza daripada bentuk bibir lelaki. Memuncungkan bibir menambahkan lagi 'godaan bibir'. Sebab itulah, lelaki berpendapat gincu bibir merah paling menarik.

3. Sedikit sentuhan tubuh

Wanita mempunyai lebih banyak sensor saraf berbanding lelaki, membuatkan mereka begitu sensitif kepada sentuhan. Lelaki mendapati gerakan tubuh wanita seperti meraba-raba dirinya sendiri iaitu pada bahagian paha, tengkuk atau leher adalah sesuatu yang seksi. Lebih-lebih lagi, sekiranya seorang wanita itu menghampirinya sambil menyentuh tangan, bahu atau bahagian badan si jejaka.

4. Jelingan atas bahu yang terangkat

Bahu yang terangkat menonjolkan bentuk bulat dan lenggok tubuh wanita. Maka biasakan menjeling ke belakan. Renung mata si jejaka seketika sebelum memandang ke arah lain atau ke bawah. Renungan itu cukup untuk memberitahu bahawa anda berminat untuk mengenalinya. Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki tidak sedar akan renungan pertama si gadis, maka anda perlu mengulanginya beberapa kali. Si dia tertarik? Ambil peluang tersebut untuk mengangkat kening sambil membesarkan mata untuk mengesahkan renungan anda hanya untuk si dia.

5. Usap objek bulat

Mengusap sebarang objek berbentuk bulat adalah suatu pergerakan luar sedar yang mencerminkan pemikiran anda. Contohnya, apabila anda mengusap keliling gelas minuman anda, si jejaka secara simboliknya akan cuba memiliki anda sehinggakan dia sendiri dilihat mengusap-usap kunci kereta atau apa sahaja barang miliknya yang berada berdekatannya.

6. Jengketkan pinggul anda

Bukti perubatan menunjukkan wanita yang subur mempunyai julat (ukuran panjang) pinggang ke pinggul 70% (ukuran pinggang adalah 70% lilitan pinggul), ia adalah bentuk gitar dan dalam sejarah, julat ini terbukti sebagai faktor tarikan seks paling dramatik! Jangan berputus asa jika anda tidak memiliki julat ideal ini. Jengket atau naikkan sebelah pinggul untuk mendapatkan kesan yang serupa.

7. Lenggokkan pinggul anda

Wanita mempunyai pinggul dan ruang di antara kaki yang lebih lebar berbanding lelaki. Ini bermakna, apabila seorang wanita itu berjalan, dia menampilkan lenggok yang menonjolkan bahagian punggung. Lelaki tidak boleh berjalan begini sebab itulah lenggok wanita merupakan ciri perbezaan seks paling menonjol. Lelaki pula mudah terangsang akan lenggok jalan wanita paling menggoda.

8. Dedahkan pergelangan tangan

Wanita yang berminat dengan seorang lelaki akan secara tidak sengaja mendedahkan bahagian kulit paling lembut lagi licin iaitu pergelangan tangannya kepada jejaka tersebut. Dan wanita ini akan sengaja mengulanginya berkali-kali dan menunjukkan rangsangan tarikan yang meningkat. Mungkin sebab itu, wanita digalakkan menyembur pewangi pada bahagian ini.

9. Kekalkan minat si dia

Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki bimbang untuk menyentuh beg tangan wanita, apatah lagi membukanya. Ia dianggap barangan peribadi, ibarat cerminan tubuh anda. Maka, ia menjadi suatu petanda kuat apabila anda meletak beg tangan di sebelah si jejaka yang anda minati. Dengan cara ini, dia boleh melihat atau menyentuhnya sebagai satu cara untuk menunjukkan minat anda.

10. Halakan lutut ke arah si dia

Silangkan kaki sambil lutut di atas dihalakan ke arah lelaki yang anda minati. Ini merupakan kedudukan paling santai. Anda bebas berbual sambil memberi peluang untuk mendedahkan sedikit paha secara tidak sengaja.
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:35 pm

wau...nice info..good!!
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:37 pm

hmmmmmmmmmmm.........kekekekkekekeke

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:39 pm

5. Usap objek bulat

Mengusap sebarang objek berbentuk bulat adalah suatu pergerakan luar sedar yang mencerminkan pemikiran anda. Contohnya, apabila anda mengusap keliling gelas minuman anda, si jejaka secara simboliknya akan cuba memiliki anda sehinggakan dia sendiri dilihat mengusap-usap kunci kereta atau apa sahaja barang miliknya yang berada berdekatannya.

yang ni aku suka.. hahahaha. jgn silap usap sudah..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
pujanggA Sesat
Genin
Genin


Posts : 40
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:44 pm

efairy wrote:
5. Usap objek bulat

Mengusap sebarang objek berbentuk bulat adalah suatu pergerakan luar sedar yang mencerminkan pemikiran anda. Contohnya, apabila anda mengusap keliling gelas minuman anda, si jejaka secara simboliknya akan cuba memiliki anda sehinggakan dia sendiri dilihat mengusap-usap kunci kereta atau apa sahaja barang miliknya yang berada berdekatannya.

yang ni aku suka.. hahahaha. jgn silap usap sudah..

pengakuan ikhlas tindakan SS berlaku!!!

wakakakakaka.. "nak aku komen ker sama seperti yang ko komen?"
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:52 pm

hahahahahahaha.
jgn bro, ko komen je di blog mazidul..
kasi ayat2 kontroversi punya.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:54 pm

ko nak aku komen yg sama kat blog fairy ker?? <-- melayan jer..
Back to top Go down
pujanggA Sesat
Genin
Genin


Posts : 40
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:55 pm

hahhahahaha..

baik aku ajak kumanddie join team konspirasi..
meriah broo............
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 12:57 pm

wakakakakakakakakakaka.
jgn ajak kumanddie broo..
aku takut dgn teori2 dia...

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
pujanggA Sesat
Genin
Genin


Posts : 40
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 1:05 pm

teori dia.. lain dari yang lain.. benda yg tak wujud boleh jadi nyata!
wakakakakak baik bawa kumanddie berperang
konfirm orang2 mistik dari seberang pun terdiam
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 1:09 pm

~~serammm~~
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 1:21 pm

wakakakakakka.
tol2..
org seberang pon terdiam, x jadi nak berperang..
buluh runcing dimakan terus, mcm panda.

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 1:27 pm

wahahaha itu la pasal...kita hantar pnda je utk berdepan ngan geng buluh runcing...habis buluh2 tu dimakan pnda..wakakakak

_________________

MATI ITU PASTI.....HIDUP INSYAALLAH


Apabila hujan turun..
Melimpah lah air dari perbukitan
Aliran menujah ke batu
melekuk..
tanda waktu beralih
Seiring nyawa menghanyut usia
Sejalan nafas
melangkah ke hujung..


"....Awan..
Kalau dapat dicapai
maka saktilah hamba.."



Back to top Go down
pujanggA Sesat
Genin
Genin


Posts : 40
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Thu Oct 08, 2009 1:34 pm

tambah gendutlah nie panda nanti.. wakakakaka
Back to top Go down
mysterious
Genin Senior
Genin Senior


Posts : 60
Join date : 2009-10-27

PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Wed Oct 28, 2009 10:42 am

5 & 8 affraid
thx landlord
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: 10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)   Today at 1:57 am

Back to top Go down
 
10 Gerak Badan Yang Menggoda Lelaki..!!!~ (Tips Untuk Wanita)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jenis-jenis Ikan Predator yang biasa dipelihara
» Ikan-ikan yang cocok untuk Aquascape
» Memilih Dan Memberi pakan ikan hias laut
» Perlengkapan yang dibutuhkan aquarium laut
» Tips Merawat Aquascape

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Info dan Tips :: Tips & Nasihat-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum