nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Cinta itu Anugerah.............

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
mr.right ®



Posts : 2
Join date : 2009-09-30

PostSubject: Cinta itu Anugerah.............   Wed Oct 07, 2009 8:06 pm

Andaikata dunia hendak meraih cinta, ia tak akan mampu dan andaikata ia akan menolaknya, ia juga tak akan kuasa, kerana cinta itu suatu anugerah, bukan suatu hasil usaha. Cinta berasal dari Tuhan “. (Al Hujwiri –Kasyf Al-Mahjub )

Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu.

Cinta itu seperti sinar matahari, memberi TANPA mengharap kembali.Cinta itu seperti sinar matahari, TIDAK MEMILIH siapa yang ia sinari. Cinta itu seperti sinar matahari yang MEMBERI KEHANGATAN DI HATI..

Cinta adalah sebuah janji, cinta adalah sebuah cenderahati, sekali diberi tidak akan di lupakan , jangan biarkan ia hilang.

Jika ia sebuah cinta, ia tidak hadir dengan permintaan… namun ia hadir kerana ketentuannya….jika ia sebuah cinta, ia tidak hadir dengan kemewahan dan kebendaan…namun ia hadir kerana pengorbanan dan kesetiaan

Cinta tak pernah menjanjikan apa-apa. Ia berlaku dengan indah sekali dan mungkin berakhir dengan perit sekali.

Cinta tidak semestinya membawa kebahagian dan keindahan. Cinta juga adalah pemusnah dan boleh membawa pada kekecewaan yang panjang. Oleh itu berhati-hatilah dalam menyambut atau menerima huluran cinta dari seseorang itu.

Cinta tidak semestinya diucap dengan kata-kata manis sekiranya kita tidak tahu menghargai atau memahaminya. Apalah erti cinta jika kesetiaan yang wujud bukanlah dari hati yang ikhlas dan suci.

Cinta itu satu siksaan jika tiada kepastian. Jiwa pasti gelisah dalam meniti sebuat kepastian… gelisah memikirkan sama ada cinta yang dihulur berbalas atau hanya bertepuk sebelah tangan. Apa jua keputusan yang bakal diterima, tabahlah selalu kerana tidak semua impian dan kehendak kita menjadi milik kita.

Cinta tak semestinya diakhiri dengan perkahwinan. Perkahwinan tanpa cinta tak semestinya gagal. Keyakinan, kejujuran dan keredhaan Allah adalah segala -galanya.

Untuk bercinta kita mesti berani. Jangan takut pada kegagalan tapi takutlah pada kemungkaran. Bersedialah menghadapi kegagalan sebelum kegagalan menghancurkan hidup kita.

Ingat disetiap waktu ada org yang lebih menyayangi diri kita. Kita tak akan kehilangannya sekira kita terus menyayanginya dengan sepenuh hati

Cinta perempuan itu diibaratkan seperti layang-layang, bila dikejar ia lari, bila ditunggu ia menanti. Manakala cinta lelaki pula adalah seperti cermin, walaupun ia tidak berbohong, namun sukar untuk dipercayai. Sedangkan cinta itu sendiri adalah seperti sang rembulan yang menerangi kegelapan malam yang gelita tetapi sampai hati membiarkan pungguk merinduinya.

Andai kita menyinta, jangan dipuja cinta itu seperti bunga kerana bunga akan layu bila akhir musimnya. Biarlah cinta itu seperti sungai yang mengalir kerana ianya akan mengalir buat selamanya.

Cinta ibarat dua hati yang dihubungkan oleh sebatang spring teguh dan ajaib, apabila dua hati itu dijarakkan, spring itu akan mengalami ketegangan. Semakin jauh spring itu diregangkan, semakin kuat dua hati itu ingin bertemu.

Cinta yang dimulai dengan senyuman,tumbuh dengan dakapan dan seringkali berakhir dengan air mata.

Cinta itu adalah sesuatu yang SEDAP jika dilihat, tapi BASI jika dibiarkan. Cinta itu BUKAN seuatu hal yang indah, jika berakhir dengan perpisahan. Cinta itu PENYAKIT, iaitu membuat jantung GEMENTAR

Hal paling kejam yang seseorang lakukan kepada orang lain adalah membiarkannya jatuh cinta, sementara kamu tidak berniat untuk menangkapnya

Jangan pernah membicarakan perasaan yang tidak pernah ada. Jangan pernah menyentuh hidup seseorang kalau hal itu akan menghancurkan hatinya. Jangan pernah menatap matanya kalau semua yang kamu lakukan hanya berbohong.

Ada cinta yang agung antara hamba dan Tuhannya. Cinta kudus antara bonda dan anaknya. Ada cinta rafik yang setia. Ada cinta berahi antara kekasih teruna dara. Ada cinta persaudaraan yang tiada bandingnya. Ada cinta sesama makhluk yang begitu mulia dan cinta dikatakan hampir tidak memilih usia. Ia juga tidak mengira rona bangsa. Tidak ada miskin kaya dalam catatan kamus cinta. Justeru, cinta dikatakan sesuatu yang cukup luar biasa dalam cakerawala hidup setia jiwa.
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Thu Oct 08, 2009 1:38 am

nice info edy..hehehehe..
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Thu Oct 08, 2009 1:56 am

cinta itu memang..............

/me pura2 gila
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 5:29 am

apa mksd ko tue dyla???
tak faham pulak aku...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 6:40 am

cinta tu mmg buat kepala ku pening ha ha ha
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 7:54 am

u won't feel true happiness and sadness if u don't fall in love..........
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 7:57 am

da jenuh fall in love daaa
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 8:05 am

jgn give up panda....semangattttttttttttttttt pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 8:07 am

wakakaakaak pasni fall in love ngan kucing la plak
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 8:08 am

erkkk.tidakkkkkkkkkk!!!!

p/s: melepas peluang aku hehehehe
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 8:10 am

pirate da ade N1N1..
mn leh!
hahaha
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 8:12 am

erkkk penyakit pe tu?? ni yg baru ker?? hmmmm...
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 8:20 am

eleh buat2 taktau plak hahaha
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 8:40 am

xtau ni..hehehehe..
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 3:17 pm

panda wrote:
wakakaakaak pasni fall in love ngan kucing la plak

adakah kucing yang dimaksudkan tue adalah aku, Mr. O, Kucing Terkiut di Abad ini???
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 11:15 pm

bole jd kucing yg tu kot wakakakaka

erghhhhh hati bagai dicarik2 tika ini
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sat Oct 10, 2009 11:20 pm

aiseh, terharu aku....
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 2:52 am

erkkk omar dah jatuh cinta pada KAK dyla ker?? hehehehehehe..
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 2:52 am

arrrrrrr, no komen...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 2:59 am

wahahahahahaha..terkelu lidah ADIK omar hehehehe.. Laughing
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:17 am

aiseh pirate nih...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:20 am

PiRaTe_KinG wrote:
erkkk omar dah jatuh cinta pada KAK dyla ker?? hehehehehehe..

cinta tidak mengenal usia broo. ibarat cinta aku dgn classic dulu.. tapi hanya sekerat jalan selepas bestweh dibanned.. wakakaka

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:22 am

erkkkkkk
no comment
wakakak
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:25 am

ha, ko tgok panda pon no comment...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:26 am

neofairy wrote:
PiRaTe_KinG wrote:
erkkk omar dah jatuh cinta pada KAK dyla ker?? hehehehehehe..

cinta tidak mengenal usia broo. ibarat cinta aku dgn classic dulu.. tapi hanya sekerat jalan selepas bestweh dibanned.. wakakaka

betul tue...
perlu ke aku bagi contoh???
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:30 am

perlu ke aku komen macam di blog mazidul aritu?? wahahahahahahaha
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:34 am

hahaha no comment r..
si dozen umur 19 tu dok nk usha dyla tp isk2
muda tuuuuuuuu
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:35 am

si dozen??? siapakah itu?
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:38 am

dozen tu die kat bestweh.org
g la tgk hahahaha
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:40 am

takleh masuk lh bestweh.org tue...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:41 am

gambar dozen de kt galeri gambar bestweh..omar g la ushar pesaing ko hehehehehe..
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:43 am

hehehe muka budak gila tu isk2
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:44 am

aiseh, mcm menghasut jer pirate nih...
isk isk isk...
kenapa dyla?
dyla mcm tak suka dia jer?
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:47 am

haha bkn tak suka
tp muka die nmpk muda sgt hahaha
muka budak gila
dh mcm adik je(mmg adik pon)
usha mmg dyla takmo la wakakakaka
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:48 am

huhuhu, muka mr. O mcm mana pulak dyla???
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:53 am

hehehe mr o pon mcm budak juga tp blh tahan laaa
kalo dozen tu sgt budak2 jd segan rasa nye ;p
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:54 am

aiseh, mcm budak???
huhuhu, kawan2 aku kat sini anggap aku mcm senior derang jer...
padahal aku sama umur..
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:57 am

yeke?mgkn sbb da tau umur jd secara psikologinye anggap korg yg muda2 ni sume muka budak hahaha
efairy je laen sket.tomok tuuuuuuu
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 3:59 am

Hmm, wakakka...
efairy tomok???
ha ah kan, ada lah sket2....
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:02 am

efairy tomok woo tp tomok pon kalah arrrr
alamak tgk helper sndri da jd super spammer plak kat sini kekekeke
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:03 am

eh, bukan spam tue...
kan dyla tgh tolong mr. O?
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:03 am

wakakaka. aku lain erk.. ada change nie..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:07 am

chewahh mcm sahan efairy da naek r ni ek hehehehe

erk dyla tlg mr O watpe hehe
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:08 am

lah, kan dyla tgh tlg mr. O dlm bab cinta...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:10 am

hehe yeke
rasa nye kte dok spam je dr td ;p
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:13 am

eh, betul ke???
takper, kita tak perasan kan???
so, boleh dimaafkan tue...
jadi, kita tak salah...
ekeke...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:17 am

kekkekeek takpe2
tak salah ni
spam tu best pe ;p
kucen takmo tido ke?
Back to top Go down
mr. O
Anbu
Anbu


Posts : 266
Join date : 2009-09-28
Age : 26
Location : Consortium Blue Dream

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:19 am

kucing takmo tdo selagi panda tak tdo...
hehe...
Back to top Go down
http://resurrectionoffaizan.blogspot.com/
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:19 am

tumpang lalu.. hehehe..

_________________

We Are Happy Family!

Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Sun Oct 11, 2009 4:21 am

uihh panda mmg tak tido2
dyla da 2mlm tak tido ni..td tido sejam je isk2
da mcm mayat hidup da ni
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Cinta itu Anugerah.............   Today at 9:43 pm

Back to top Go down
 
Cinta itu Anugerah.............
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Info dan Tips :: Tentang Cinta-
Jump to:  
Forumotion.com | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum