nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 9:30 pm

salam ahli2 bestweh dan fom ;p

walopun sy bernama panda tetapi sy hanya manusia biasa yang perasan panda.
sy juga mempunyai anak panda yg comel.
dan teringin nak bela sekor anak panda sabenar bile dah kaya raya gila nanti.
cita2 mahu jd java programmer versi panda (kalah kan panda antivirus).
dan juga lead guitarist terkenal (ni ayat mcm bagus ni) kalahkan joe perry(minat gila ni).
motto : eat the guitar and bamboo!!

ni antara gambar2 dan video panda yg sempat saya rakamkan















wakakakaka jadi sekian drp sy sebagai panda terbaru bestweh ;p
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:39 pm

motto : eat the guitar and bamboo!!


wahhh, best moto tu. saya suka! eat the kid!!
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:41 pm

aisey efairy kerisman mn bleh gna motto eat the kid hehehe
eat the guitar bleh r
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:42 pm

wakakaka. eat the panda!!

ok x?
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:43 pm

eat the panda?mak aih takleh
tlg jgn wat panda masak rendang isk2
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:43 pm

pistolman : eat my gun...
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:44 pm

hehe pistolman dah jd laksamana..eat the keris laaa jd nye
seteru kerisman neh
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:45 pm

ahahaha. kenapa dyla suka panda erk?
kenapa x suka beruang kutub.. tapir ke..
ok gak.. hahaha
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:47 pm

sbb panda tu mata die hitam..
sama mcm mata dyla yg lebam hehehe
tgk gmbr2 tu..dh la gemuk,tergolek2 lg tu
comel wooo
tapir buruk la
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:51 pm

ohh. sama la kita dyla.
mata fairy pon lebam juga.
dyla apa kes mata lebam?
xcukup tido ke apa?
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:51 pm

pistolman dinaik kan pngkat ke laksamana...wakakaka

pnda kan comel..cam dyla....kekekek
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:53 pm

mata dyla lebam sbb pkai spec kot
tak hilang2 lebam ni
takpun mgkn ikut family
tp best pe mata lebam
kalo mata tak lebam tak best

haha anak panda comel la..dh jd mak panda nnti gemuk dah
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:55 pm

hmm..kalu camtu ,mari2 kita betukar mnjd beruang kutub lak...besarrrrrrr
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 10:59 pm

beruang kutub?ok wan jd beruang kutub,fairy jd tapir sbb die kata tapir best ;p
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:00 pm

wahaha..ok2..sok sy g beli kt zoo taiping..
efairi ,g beli tapir ok...

kekkekekeke
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:03 pm

zoo taiping?mesti tokan jual binatang tu pirate kan wakakak
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:04 pm

ni anak tapir.. comel mcm pery kan.. hahaha..

Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:05 pm

hahaha..pirate bnyk haiwan rampasan perang..wakakakak

efairi..lawa tapir ko..ade belang2 cam anak rimau..kacukan ke?
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:06 pm

ehhhhhhhhh tu tapir ke???????
mcm bukan je
ni la tapir sebenar wakakakakak
mmg ensem

Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:08 pm

haha, kacuk dgn aku la tu...
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:09 pm

beruang kutub :



Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:10 pm

beruang kutub ni mmg seswai ngan wan la
mata sepet2
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:17 pm

erkkk..sepet dan kecik2 je...hahahahaha

tp ade ke beruang kutub yg badan kurus cam sy?
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:22 pm

hahahahaa ade kot kekekeke
aih gmbr beruang kutub ni besar lebih2 lak
nak lawan dgn gmbr tapir nmpk wakakakakaka

/me gelak guling2 tgk gmbr tapir ensem
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:25 pm

wakakaka..tu la...kasi besar skit...kalahkan kehseman tapir tu..


tp jeles lak ngan tapir tu...mancung gle hidung.....waaakakakak
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:31 pm

hahahhahaha mancung sampai jatuh hidung die
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:32 pm

hmmm..trtanya2 juga...

camne jika tgh mkn tu ,tiba2 ada cecair meleleh2 dr hidung...x masuk ke mulut ke?wakakakakkaka
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:35 pm

/me gelak guling2 sambil bayangkan

isk2 pengsan den nk bayangkan

peiry mgkn boleh jawabkan cmne keadaan tu wakakakaka
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:37 pm

wakakkaka itu la..kita nantikan jawapan fairi...

lg satu kan...nk tau x knp bdn dia sekerat putih skerat hitam...?kkekekekek
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:40 pm

kenape?
tp panda pon sekerat putih sekerat hitam gak isk2
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:44 pm

wahahahaha...tapir sekerat putih sekerat htam sbb :

time mak dia lahirkan ,kuar kepala dlu time mlm ,sbb tu hitam ,pastu bila dah siang...baru kuar badan dia...

kalu pndai : kuar kaki ngan tgn dlu time mlm ,pastu bila dh siang baru kuar kepala dn bdana...
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:46 pm

keh3 pepandai la
da tu panda tu belang die selang2 hitam putih hitam putih
takkan 2hari 2malam proses lahir wakakak
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:50 pm

kekekek..itu la pasal...dua hari tu ibu panda menahan derita..wakakakaka

kejap2 kuar tangan...tunggu jap bagi siang ,baru kuar kepala...pastu tunggu mlm skit...smbg kuarkan kaki lak...wakakakaka
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:51 pm

panda wrote:
zoo taiping?mesti tokan jual binatang tu pirate kan wakakak

oittt....aku tangkap panda bawak masuk kt zoo taiping baru tau..hehehehe


p/s: tgh dial no pengurus zoo utk tangkap dyla klu x behave hehehehe Twisted Evil
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Tue Oct 06, 2009 11:56 pm

nak tgk cmne panda lahirkan anak?tgk ler video kat bawah ni heehe




p/s: arghhh tidak2!!!sila tangkap tapir ngan beruang kutub skali!
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 12:00 am

laaa...mudah gle dia lahirkan....x la amik masa smpai 2 hari pun wakakakakka...x smpai pun 2 minit dh kuar sorg..eh sekorr..kekkekekke
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 12:01 am

hahahah tula psal mudah gila
cmni rela jadi panda drp jd manusia wakakakakaak
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 12:07 am

wakakakaka..mudah tu...isk2..patut la rmai bilangan pnda ni...mudah je dilahirkan..wakakaka

tp geram lak tgk anak dia tu...cam nk picit2 je..wakakakka


ps :erkk..kalu awk jd pnda , kalu kuar anak kecik camtu mmg la snang..cuba kalu besar bayi normal?mesti susah gak tu..wkakakaaka
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 12:20 am

aku tgh bayangkan cmne dyla melahirkan anak spt panda...wahahahahaha
Back to top Go down
cik dalyla
Helper
Helper


Posts : 387
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 5:25 am

pit2 jgn bayangkan la isk2
sogan den wahahahhaha

sy panda mermay,sy berimpian nk jadi secantik
mermaid heheheheeh
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 8:52 am

panda mermay juga berimpian utk mnjd sperti joe perry (idola bg pnda2 rockers di malaysia)
waakkakaka
Back to top Go down
mistaken_identity



Posts : 8
Join date : 2009-10-07
Location : somewhere where i belong to

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 3:22 pm

wah panda!
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 3:34 pm

pakwe panda dah datang dah..waahahahahahaha.. Laughing Laughing
Back to top Go down
bridex
Helper
Helper


Posts : 151
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 3:43 pm

oooooo... korang byk bela haiwan terlindung ye.

xpe xpe.

sat lg aku report kat Wildlife Crime Unit.

aku kat HQ ni.

siap la korang..
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 3:53 pm

erkk...pegawai perhilitan dah datang...cabuttttttttttttttt...(sambil berlari mendukung panda lari ke seberang)
Back to top Go down
mistaken_identity



Posts : 8
Join date : 2009-10-07
Location : somewhere where i belong to

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 3:58 pm

maaf encik zoo aku bawak lari panda dulu
pirate pas panda kat aku
tapir takmo aku angkut
hahaha
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 4:11 pm

nah..aku passing panda kat ko..

p/s: mak aihhh beratnye dyla...hehehehehe..baper kilo klu timbang kati ni..wahahahahaha Laughing Laughing
Back to top Go down
bridex
Helper
Helper


Posts : 151
Join date : 2009-10-07

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 4:57 pm

hah, berterabur lari?

aku akan pastikan forum ni bebas jenayah penyeludupan haiwan terlindung.

hahaha.
Back to top Go down
mistaken_identity



Posts : 8
Join date : 2009-10-07
Location : somewhere where i belong to

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 5:00 pm

mak oiii berat nye adinda ku tersayang tp takpe aku kan teruna gagah mesti larat punya angkat sambil lari ni
wakakakak
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Wed Oct 07, 2009 5:06 pm

jgn passing panda kat aku dah mistaken..patah bahu dan tangan ku nanti hehehehe
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?   Today at 8:07 pm

Back to top Go down
 
ehem2 panda pon kena kenalkan diri gak ke?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Kung-fu panda 2 pounds its way onto the dying last gen console ps2?!
» logo citra diri
» Cara mudah merawat discus
» Tempat hunting ikan Guppy/Molly/Platy
» Data diri anggota Indofishclub

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Kenalkan Diri :: Salam Perkenalan Dari Kami-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum