nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Apa pendapat korang?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 9:13 pm

SAYA berusia 22 tahun dan mempunyai kekasih berusia 21 tahun. Saya mempunyai pekerjaan yang agak baik manakala kekasih tidak bekerja.

Hubungan kami hampir setahun terjalin dan kami masih dalam proses mengenal hati budi masing-masing. Keluarga kami merestui hubungan ini dan merancang berkahwin tetapi ditangguhkan kerana usia kami yang masih muda serta kami masih belum bersedia menjadi suami isteri.


Masalahnya sekarang, saya merasakan kekasih seorang yang tidak berfikiran terbuka seperti orang lain. Dia tidak suka berfikir panjang. Sebagai contoh, apabila kami bergaduh, dia sering mengambil jalan mudah untuk lari daripada masalah dan sering mahu memutuskan perhubungan kami.

Dia juga terlalu sensitif apabila ditegur dan keadaan itu menyebabkan saya teragak-agak untuk menegurnya apabila dia melakukan kesilapan.

Dia juga sering berasa dirinya tidak layak untuk saya kerana dia menganggur dan tidak mesra. Alhamdulillah, kami saling menjaga maruah masing-masing tetapi ada kalanya saya mahu juga bergurau dengannya melalui perbualan. Bagaimanapun, sikapnya yang terlalu sensitif membuatkan saya berasa takut berbuat demikian.

Dr, ada kalanya saya berasa kami bukanlah pasangan yang serasi kerana kami tidak sama seperti orang lain. Hati saya mahu dia berubah menjadi seperti orang lain supaya lebih lebih normal berbanding sekarang. Saya sayangkan dia dan berasa dialah yang terbaik untuk saya.

Salahkah saya andai mahu mengubah seseorang menjadi lebih baik dari segi pergaulan? Juga salahkah saya ingin bermesra dengan orang yang saya cintai hanya dengan pertuturan biasa?

Tolonglah saya kerana buntu dengan keadaan ini.



dari MyMetro :
Code:
http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Monday/KRemaja/20090928113502/Article/indexp_html

any idea or komen? hmmmmmmm terima je seadanyeeee..
coz for mme.xda sape yg complete as what we want..
just my 2 centss
Back to top Go down
neofairy
Admin
Admin


Posts : 527
Join date : 2009-09-27
Age : 106
Location : Holy Land, Jurusalem

PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 9:25 pm

Senang2 awak kapel dengan saya. Saya single lagi ni.. wee!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 10:08 pm

eeeeeee.. tak kenal .. lehlah klu dah kenal..
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 10:13 pm

hai..kenalkan ,sy mr roh..call me sudin..
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 10:15 pm

hye sudin... tu exgf ko ker? cantek nyerr
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 10:18 pm

ohh..dia ni..kilang sy ni....hkhakhakhak
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 10:40 pm

heheheh. isk isk..
tak tercapai akal ku
Back to top Go down
military™
Uploader
Uploader


Posts : 57
Join date : 2009-09-30

PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Thu Oct 01, 2009 11:20 pm

terima lah seadanya.. apalah.. nanti dah kawen tak mesra di luar.. tapi dalam mesra..
seminggu dah kahwin luar dalam mesra laaa
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Fri Oct 02, 2009 3:38 am

wassssssuuuuuuuuuupppppppppppp...
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin


Posts : 88
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Fri Oct 02, 2009 3:44 am

wakakakaa artikel nie lebih kurang arr apa yg jadi ngn aku
cian kat mamat nie..
komen aku banyak2 bersabarr..dan sentiasa ingat pada tuhan maha kuasa..
sesungguhnya allah sedang menguji kita
Back to top Go down
http://nostalgia.heavenforum.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Sat Oct 03, 2009 1:27 am

Admin wrote:
wakakakaa artikel nie lebih kurang arr apa yg jadi ngn aku
cian kat mamat nie..
komen aku banyak2 bersabarr..dan sentiasa ingat pada tuhan maha kuasa..
sesungguhnya allah sedang menguji kita

semoga terbuka hati kepada mereka2...
hehe harap mr.admin bersabar..
mungkin ade hikmahnyer kot.. hehe
Back to top Go down
mysterious
Genin Senior
Genin Senior


Posts : 60
Join date : 2009-10-27

PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Wed Oct 28, 2009 6:13 pm

percaye pd cinta.......yg die tu anugerah illahi
trime je seadanya...pasti ada hikmahnya bounce
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa pendapat korang?   Today at 9:45 pm

Back to top Go down
 
Apa pendapat korang?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Arena Celoteh :: Chitchat 24 Hours-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum