nostalgia ®
sila register untuk mendapatkan kepuasaan yang tiada tandingan...bersama nostalgia!!


Nostalgia Community 2009-2010 ®
 
HomeCalendarFAQRegisterLog in
Free Our Mind
Mari Bersama-sama Dalam Dalam Perjuangan Jihad Cyber
Free Our Mind Crew © 2009
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» org pro nak masuk
by just smile Thu Dec 13, 2012 12:42 pm

» How To hack Streamyx Account
by just smile Wed Dec 12, 2012 10:24 am

» IZ FIBER menyelesaikan masalah sembelit, berat badan dan perut buncit
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:28 pm

» 5 Pantang Larang & 6 Syarat Pemakanan Elak Obesiti
by intan az Sat Jan 29, 2011 7:26 pm

» Del Toro: Hari Pertamaku di Nostalgia Community! Sila beri tunjuk ajar...huhu!
by Ran Del Toro Thu Nov 18, 2010 7:17 am

» Internet Paling Laju Di Dunia!-40GBps
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sun Nov 14, 2010 10:48 pm

» mama jaapar is here nokss....
by Ran Del Toro Sat Sep 11, 2010 10:07 am

» Mari Berbalas Pantun
by unknow Sun Aug 08, 2010 11:06 pm

» SMS FREE (Untuk Celcom)
by unknow Sun Aug 08, 2010 10:24 pm

» mana sume org
by uosɹǝdpǝɹıdxǝ Sat Jul 10, 2010 5:05 pm

» Kalau terjumpa atau ternampak hantu, apa nak buat?
by noname Sun Apr 11, 2010 8:22 pm

» Berkumpul semula di Nostalgia...
by noname Sun Apr 11, 2010 8:19 pm

» Jin Takut Pada Minyak Wangi...??
by Laksamana Sunan Tue Mar 30, 2010 1:47 am

» Buzz That RapidShare Wait Limit
by mr. O Tue Mar 16, 2010 5:31 am

» salam 1 malaysia
by bridex Fri Mar 05, 2010 5:01 pm

» Duduk Lama Depan Komputer Boleh Bawa Maut.
by noname Mon Feb 08, 2010 11:22 pm

» diari korang
by Laksamana Sunan Sat Feb 06, 2010 11:40 pm

» Mozilla Firefox shortcut keys
by waja Tue Jan 19, 2010 11:33 am

» Cara2 mencantikan PC anda..
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

» Cara lajukan capaian internet
by Redline360 Wed Jan 13, 2010 10:35 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 322 on Sun Jan 17, 2010 11:19 pm

Share | 
 

 Bercakap dengan diri sendiri (Diari) mari2.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Bercakap dengan diri sendiri (Diari) mari2.   Thu Oct 01, 2009 9:09 pm

arini bangun pagi, sakit tul pale aku...berdenyut2 sakitnyer...
2 3 menjak nie ati aku cepat sangat tersentuh...

macam2 perkara yg berlaku buat aku jadik bingung & sedih
nape xde sape nak paham ngan pe yg berlaku nieh?


letih la aku pikir mende2 disekeliling aku

rase2 nak kuar ke x petang nanti ek?
akak angkat aku dh tepon smalam soh gi raye umah dia
sian dia, lame aku x pi jengok dia...sori kak, de probs skrg nie


nak watpe ek pasnie? tensen tul ase ati...
nak gi kat dia....ntah la...dia pon bz & mnyepikn diri
biar la ngan dia....



nk mam ubat la...sakit tul pale nie...
time camni la windu sgt kat arwah abah...
he n his magic medicine...hehehe
miss u so much, ol man...
Back to top Go down
PiRaTe_KinG
Moderator
Moderator


Posts : 515
Join date : 2009-09-27

PostSubject: Re: Bercakap dengan diri sendiri (Diari) mari2.   Fri Oct 02, 2009 3:31 am

tensen sgt..xde sape yg blh nk share..huhuhuhu..tensen dan sedih..sume keje nak bagi kat aku..dahla nk suruh siapkan cepat..pe, ingat aku MESIN ker boleh gerak 24 jam???????
Back to top Go down
Laksamana Sunan
Moderator
Moderator


Posts : 714
Join date : 2009-09-27
Age : 29
Location : dalam jasad manusia

PostSubject: Re: Bercakap dengan diri sendiri (Diari) mari2.   Tue Oct 06, 2009 12:07 pm

tgh tnsionnnnnnnnnn.....arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........dh la smlm tren lmbttttttttttttttt......lmbtttttttttttttttttttttt aku balik rumahhhhhhhhhhhhh ......aaaaaahhhhhhhhhhhh dh tu terponteng badminton lak smlmmmm......ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hari ni...tren lmbtttttttttt............arghhhhhhhhhhh.........keje pun bnykk...stres2...
nk mc x dpt...nk cuti x approve....bila EL ,bos taruk lakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...........

kesian bro opis aku ni , terpaksa mc sbb stress....kna migrain lak tu.......ahhhhhhhhhhh......tnsionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Back to top Go down
mysterious
Genin Senior
Genin Senior


Posts : 60
Join date : 2009-10-27

PostSubject: Re: Bercakap dengan diri sendiri (Diari) mari2.   Wed Oct 28, 2009 6:19 pm

kehidupan....kehidupan
ada pelbagai cerita dalam kehidupan
ada kisah sedih, gembira, suka dan duka,
sentiasa ia mengeliling diri kinx,
tak kira masa dan tempat,
dalam kinx menilai kisah- kisah hidup kinx,
semasa belum berumahtangga dan sesudah berumahtangga, ada pula yang sedang
mengalami kisah yang hampir serupa ngan kinx, yang pastinya kinx seboleh- boleh
suka berkongsi bersama, sebabnya kinx nih pendengar yang setia.
emp...semalam kita bersedih akan sesuatu yang berlaku,
tapi kini kita gembira pula dengan sesuatu yang bahgia berlaku.
pelikkan...di dunia ini, tak sentiasa sedih dan tak sentiasa gembira.
tu sebab dunia ni bulat, kerana apabila ia berputar sempurna,pasti yang di atas akan ke bawah
dan yang di bawah akan ke atas..silih berganti..sempurna..dunia nih....semuanya pasti merasa.

saat manis dan saat sedih...
tapi seringkali juga kita berasa putus asa
tidak berguna,,,kehilangan yang tiada berganti...
jadinya begitu sebab kita/ kinx sering kali lupa bahawa
setiap kali kita sedih dan gembira..ada yang memerhati
keadaan Hamba NYA...semasa sedih dan gembira...
untuk melihat sejauh mana keIMANAN dan KETAKWAAN HAMBANYA
menjalani KEHIDUPAN DI MUKA BUMI NYA.......kita mudah lupa
dunia ini hanya pinjaman....

Rolling Eyes
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Bercakap dengan diri sendiri (Diari) mari2.   Today at 1:53 pm

Back to top Go down
 
Bercakap dengan diri sendiri (Diari) mari2.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Cara membuat diy protein skimmer
» logo citra diri
» Cara Menanam Tanaman dengan Metode Hidroponik dan Penjelasannya
» Getting the error msg 'Error: Could not find or load main class java-jar' while executing the selenium code in eclipse
» Fungsi Protein Skimmer

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nostalgia ® :: Arena Celoteh :: Chitchat 24 Hours-
Jump to:  
Free forum | Computers and Internet | Blogs | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum